Joulukonsertti 19.12.2021 klo 15

Joulukonsertti Suonenjoen kirkossa sunnuntaina 19.12.2021 klo 15. Esiintyjänä Mieskuoro Kuopio-Kvartetti.

Mieskuoro Kuopio-Kvartetin joulukonsertit 2021 soivat jouluyön tunnelmaa eri vuosikymmeniltä ja jopa vuosisadoilta. Perinteisten suomalaisten joululaulujen lisäksi ohjelmassa on uudempaa joulumusiikkia ja yksi lauluista saa jopa ensiesityksensä Kuopio-Kvartetin laulamana. Jouluyönä-konsertti kuullaan sunnuntaina 19.12.2021 klo 15 Suonenjoen kirkossa. Konsertit johtaa Jaana Turunen ja laulusolistina esiintyy Pentti Toikkanen. Ohjelma 15/10 € ovelta ja ennakkoon kuorolaisilta.

Mieskuoro Kuopio-Kvartetin joulukonserteilla Kuopiossa ja lähiseudun kirkoissa on jo pitkä perinne. Konserttien ohjelmasta osa vaihtuu vuosittain ja osa on pysynyt muuttumattomana -yleisön pyynnöstä!- pidempään.

Pyydämme yleisöä noudattamaan voimassa olevia ohjeita virustartuntojen välttämiseksi. Suosittelemme maskin käyttöä konsertissa.

Wed Dec 08 14:40:00 EET 2021