Kuvassa ihmisiä torilla laulamassa ja kuuntelemassa Jumalan sanaa kansanlaulukirkossa.

Aikuistyö

Aikuistyö on täysi-ikäisten seurakuntalaisten toimintaa. Rakennamme seurakuntaa pitämällä huolta itsestämme ja toisistamme sekä siitä tehtävästä, jonka Jumalalta olemme saaneet.

Nuorille aikuisille (kaksi- ja kolmikymppisille) on suunnattu oma avoin porukkansa, joka kokoontuu säännöllisen epäsäännöllisesti. Porukan toiminnasta kerrotaan nettisivujemme nuorten aikuisten osiossa.

Ryhmät

RYHMIEN TOIMINTA ALKANUT!

Avoimet ovet-ryhmä kokoontuu joka viikko torstaisin klo 10-11.30 Tarinatuvalla. Tule mukaan ryhmään tapaamaan tuttuja ja tutustumaan tuntemattomiin. Keskustelua kahvikupposen äärellä, lauluja, virsiä ja yhteisten asioiden jakamista. Kesällä ei kokoonnuta, vaan pidetään taukoa.

Naisten keskustelupiiri on avoin kaikille naisille ikään ja elämäntilanteeseen katsomatta. Ryhmässä etsimme yhdessä vahvuuksia ja ilonaiheita naisena elämiseen ja vanhemmuuteen. Ryhmä kokoontuu joka toinen maanantai parittomilla viikoilla Tarinatuvalla klo 16.

Tarinatuvan lounas on toimintaryhmä, joka kokoontuu viikoittain tiistaisin (ei kuukauden viimeisenä tiistaina)Tarinatuvan tiloissa klo 11. Tarjolla on lounas vapaaehtoisella maksulla, klo 12 ohjelmaa ja klo 13 kahvit. Tarinatuvassa voit nauttia yhdessäolosta, tavata uusia ihmisiä, keskustella toisten kanssa ja kuunnella ohjelmaa. Tarinatupaan voit tulla piipahtamaan hetkeksi tai viipyä pidempäänkin.

Tarinatupa toimii vapaaehtoistyöntekijöiden voimin. Toimintaan kaivataan lisää vapaaehtoisia toimimaan erilaisissa tehtävissä. Voit valita itsellesi sopivan tehtävän ja olla mukana omien voimavarojesi ja aikataulujesi mukaan.

Tarinatuvan kahvit on ryhmä, joka kokoontuu joka toinen viikko (parilliset viikot) torstaisin klo 13 Tarinatuvan tiloissa. Ryhmässä kahvitellaan ja keskustellaan.

Sururyhmä läheisensä hiljattain menettäneille kokoontuu vuosittain pyhäinpäivän jälkeen. Surussa autamme muina aikoina yksilöllisesti, joten suruasioissa ole yhteydessä diakoniatyöntekijä Sirkka Koposeen p. 0400195317 tai kappalainen Pekka Anttilaan p. 0400 195307.

Lue lisää sururyhmästä

Seurakunnan Tarinatuvasta kuva
Kuvassa seurakunnan Tarinatuvan ja diakoniatoimiston sisäänkäynnit.