Tapulin kirpputori

Seurakunnan kirpputori toimii Tapulissa, osoitteessa Pihlajakatu 18. Kirpputorin toimintaa pidetään yllä pääasiassa vapaaehtoisvoimin, ja mukaan otetaan mielellään uusia innokkaita ihmisiä. Sydämellisesti siis tervetuloa sekä tekemään löytöjä että osallistumaan!

Aukioloajat

Kirpputori on avoinna maanantaisin klo 10-14 sekä tiistaisin klo 15-18.

Lisäksi kirpputori on avoinna joka kuukauden ensimmäisenä lauantaina klo 10-14 ja kesäaikaan jokaisena heinäkuun lauantaina  klo 10-14.

Kirpputorin puhelinnumero on 0400 195 321.

Tapulin kirpputori palaa lomalta la 3.2.2024 klo10

Tapuli on Suonenjoen vanhin rakennus.

Tänä vuonna juhlitaan sen 200-vuotista historiaa.

Tapuli on ollut monenlaisessa käytössä. Alun perin siellä soitettiin kirkonkelloja, myöhemmin pidettiin rippikoulua ja yhteislyseon oppitunteja. Viimeiset 40 vuotta Tapulissa on toiminut seurakunnan kirpputori. Sen tuotto käytetään lyhentämättömänä diakonia- ja lähetystyön kautta omalla paikkakunnalla apua tarvitsevien tukemiseen sekä muun muassa Nepalissa lasten ja nuorten koulutuksen ja hyvinvoinnin edistämiseen.

Tapuli toimii vapaaehtoistyön voimin. Jos haluat mukaan toimintaan, voit tuoda myytäväksi puhtaita ja ehjiä vaatteita, kenkiä, astioita, leluja sekä kaikenlaisia kodin tarvikkeita valaisimista liinavaatteisiin ja mattoihin. Voit myös ryhtyä Tapulin työntekijäksi mukavaan ja virkeään vapaaehtoisryhmään!

Tule tutustumaan!

Suonenjoen seurakunnan tapuli kesällä