INFO JA ASIOINTI

Kirkkoherranvirasto

Suonenjoen seurakunta toimii seurakuntalaisiaan varten kaikissa elämän tilanteissa. Kirkkoherranvirastossa hoidetaan kirkollisten toimitusten ajanvaraukset esim. kaste, avioliittoon vihkiminen ja hautaan siunaaminen. Haudanhoitopalvelut ja tilojen vuokraus kuuluvat viraston palveluihin. Virastossa on myytävänä seurakunnan omia adresseja, joiden tuotto käytetään diakonia- ja lähetystyön hyväksi (käteismaksu). Virastosta saa neuvontaa ja ohjausta seurakunnan toiminnasta. Ota rohkeasti yhteyttä!

Virkatodistus- ja sukuselvitystilaukset Kuopion aluekeskusrekisteristä, tästä linkistä pääset kohtaan virkatodistukset.

Työntekijöiden yhteystiedot löydät täältä.

Kirkkoneuvostosta ja -valtuustosta voit lukea täältä

Kirkkoherranvirasto

Käyntiosoite: Siioninsillankatu 1, 77600 Suonenjoki

Postiosoite: Tapulikatu 2, 77600 Suonenjoki

Puh. 0400 195 301

suonenjoen.srk@evl.fi

Viraston aukioloajat

1.1.2021 alkaen

Ma, ti ja to klo 9-15

Ke ja Pe suljettu

Taloustoimisto

Suonenjoen seurakunnan taloustoimisto sijaitsee kirkkoherranvirastossa.

Taloustoimisto vastaa seurakunnan taloudesta, hankinnoista, laskutuksesta, maksuliikenteestä, sekä palkanmaksusta.

Lisäksi taloustoimisto vastaa talouspäällikön johdolla seurakunnan kiinteistöistä ja kiinteistöhuollon henkilöstöstä.

Laskutus, maksuliikenne ja palkanmaksu hoidetaan yhdessä Kirkon palvelukeskuksen kanssa.

Paperilaskut lähetetään osoitteeseen:

Kirkon Palvelukeskus/

Suonenjoen seurakunta

003702080606

PL 5018

02066 DOCUSCAN

Verkkolaskuosoitteen tiedot:

OVT-tunnus: 003702080606

Verkkolaskuoperaattori: CGI

Välittäjätunnus: 003703575029

Haudanhoitopalvelut

Seurakunta tarjoaa haudanhoitopalveluja seurakunnan hautausmaille.

Hautainhoitorahastoon otetaan hautoja hoitoon joko kesäksi kerrallaan, 5:n tai 10:n vuoden ajaksi.

Hoitosopimuksessa sovitaan hoitoajasta ja -maksusta, hoitoon kuuluvista tehtävistä ja kukkaistutuksista.

Hautainhoitorahaston hinnaston v. 2022 löydät täältä.

Hautainhoitorahaston hinnaston v. 2023 löydät täältä.

Palveluhinnaston v. 2022 löydät täältä.

Palveluhinnaston v. 2023 löydät täältä.