JUMALANPALVELUS JA USKON ELÄMÄ

Siellä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään." (Matt. 18:20)

Sunnuntai on kristittyjen pyhäpäivä ja siksi ympäri kristikuntaa ihmiset kokoontuvat sunnuntaisin viettämään messua tai jumalanpalvelusta. Suonenjoella saamme kokoontua kauniiseen kirkkoomme kuulemaan Jumalan sanaa ja hiljentymään hetkeksi.

Messu on jumalanpalvelus, jossa vietetään ehtoollista. Jos jumalanpalveluksessa ei ole ehtoollista, puhutaan sanajumalanpalveluksesta. Molempia järjestetään kirkossamme.

Jumalanpalvelukset ja hartaushetket

Jumalanpalvelukset vietetään kirkossa sunnuntaisin klo 10.

Lisäksi seurakuntamme järjestää erikoismessuja, kyläkirkkoja ja eräkirkkoja, joista löydät lisätietoa tämän sivun alareunasta.

Esirukouspyyntö

Yhteisissä jumalanpalveluksissa seurakunta rukoilee jäsentensä puolessa yhteisessä esirukouksessa. Esirukouksessa tuomme seurakuntalaistemme ilot, surut ja huolet Jumalan käsiin. Voit jättää oman esirukouspyyntösi alla olevan linkin kautta.

Kirkko kesällä 2021