Luomakunnan laulu -konsertti 19.9.2021 klo 15

Jaakko Löytty & Selloduo Varonen Suonenjoen kirkossa

Luomakunnan laulu -konserttikokonaisuudessa rohkaistaan; Pitäkäämme yhdessä huoli toisistamme ja kauniista maapallostamme. Mielenkiintoinen konserttielämys on luvassa, kun esiintymään käyvät Jaakko Löytty sekä Selloduo Varonen. Kolmikko aloitti yhteistyönsä tammikuussa 2017 ja Luomakunnan laulu -konserttikokonaisuus on jo neljäs Löytyn ja Varosten yhteisprojekti.

Konsertissa kuullaan Jaakko Löyttyä kitaroineen sekä kahta sellistiä; Anna-Maaria ja Olli Varosta, jotka selloduona ovat konsertoineet 21 vuotta. Ohjelmistossa on Löytyn uutta tuotantoa sekä uusia sovituksia vanhoista tutuista kappaleista. Kolmikon yhteisesitysten lisäksi kuullaan kaikkien kolmen esiintyjän soolonumerot sekä selloduon säveliä.

Mukana on myös kansanmusiikkipohjaisia säveliä Afrikasta, Amerikasta, Aasiasta ja Euroopasta sekä Beethovenin teos Jumalan kunnia luonnossa. Konsertin tausta-ajatuksena onkin; pitäkäämme yhdessä huoli toisistamme ja kauniista maapallostamme.

Ohjelma 10 €

Järj. Suonenjoen seurakunta