Haemme Suonenjoen seurakunnan hautausmaille kausipuutarhuria määräaikaiseen työsuhteeseen hoitokaudelle 2023

Lepomäki hautausmaa kesä 2.jpg

Lepomäen hautausmaa

Työn päävastuualueisiin kuuluvat hautausmaan viherrakennus- sekä kunnossapitotyöt sekä hautainhoitorahastolle hoidettavaksi annettujen hautojen hoitotyöt. Tehtäviin kuuluu työryhmien ohjaus ja työskentely ryhmän mukana, työntekijöiden perehdyttäminen ja töiden suunnittelu.

Työpaikkana on Vanha hautausmaa sekä kirkkopuisto osoitteessa Asemakatu 13, Suonenjoki.

Kelpoisuusvaatimuksena on viheralan/puutarhatalouden tutkinto esim. puutarhuri ja lisäksi alan työkokemusta. Eduksi katsotaan aikaisempi kokemus vastaavista töistä, hautausmaan hoidon käytännön tuntemus, puutarhakoneiden käyttötaito sekä kasvituntemus. Myös alalle opiskelevat ja valmistuvat huomioidaan.

Hakijoilta vaaditaan 18 vuoden ikää. Odotamme reipasta asennetta, ahkeruutta sekä kykyä fyysiseen ulkotyöhön.

Työpaikan osoite Tapulikatu 2, 77600 Suonenjoki

Työ alkaa sopimuksen mukaan heti.

Työaika kokoaikatyö

Työn kesto 3 - 6 kk

Palkkaus KirVESTES, vaativuusryhmä 303

Hakuaika 4.5.2023 – 19.5.2023 (haastattelut ja valinta voidaan tehdä jo hakuajan kuluessa)