Seurakuntakin osallistuu ympäristönhoitoon!

Suonenjoen seurakuntakin osallistuu ympäristönhoitoon! Haasta ystäväsi mukaan!

Näin jokainen voi osallistua kampanjaan

Roskapussin kokoa ei ole tarkasti määritelty, voi olla esim. 25 litran pussi (ruokakaupoissa myytävä koko) tai vaikka hedelmäpussin koko. Pääasia on, että roskia kerätään!

1. Ota mukaan roskapihdit, hanskat ja tyhjä pussi

2. Lähde ulos – yksin tai porukalla

3. Kerää roskia ympäristöstä

4. Vie keräämäsi roskat sekajätteeseen, kun roskapussi on täysi. Isommat pussimäärät ilmoitettava Pyykösen Ninalle, jolloin kaupunki hoitaa roskien poiskuljetuksen.

5. Merkitse keräämiesi roskapussien määrä sen kaupungin/kunnan kohdalle, josta olet roskat kerännyt osoitteessa yle.fi/miljoonaroskapussia

6. Haasta ystäväsi mukaan!

Lintharjun Liikuntakeskukselta voi koko kampanjan ajan noutaa lainaksi roskapihtejä sekä roskapusseja liikuntakeskuksen aukioloaikojen puitteissa.

Ota Ninaan yhteyttä mikäli:

Järjestätte kaikille avoimen siivoustempauksen, talkoot tai muun tapahtuman

Järjestätte siivoustempauksen, jolle toivotte medianäkyvyyttä

Ilmoita tarve kerättyjen roskien poisnoudolle

Yhteystiedot:

Nina Pyykönen, asiakaspalveluvastaava puh. 041 731 1516 tai nina.pyykonen@suonenjoki.fi

Lisätietoa kampanjasta: https:/suonenjoki.fi/miljoona-roskapussia/

Miljoona roskapussia -logo