Haetaan toimistosihteeriä!

Suonenjoen seurakunnassa on avoinna toimistosihteerin toimi

Suonenjoki on vajaan 7000 asukkaan savolainen mansikkakaupunki kauniin luonnon ja hyvien liikenneyhteyksien äärellä. Lähikaupunkien Kuopion ja Pieksämäen kulttuuritarjonta on 40 min automatkan päässä.

Toimistosihteerin tehtävänkuvaan kuuluvat mm. asiakaspalvelu kirkkoherranvirastossa, hautaustoimeen liittyvät tehtävät (hautajaisista sopiminen, haudanhoitosopimukset), laskutus, arkistotoimenhoito ja tiedotus.

Hakijalla on oltava soveltuva opistoasteen tutkinto, ammattikorkeakoulututkinto tai muu alalle sopiva koulutus ja käytännön kokemus ao. toimen tehtävistä. Hänen on oltava konfirmoitu ev.lut. kirkon jäsen.

Edellytämme myös yleistä seurakuntaelämän tuntemusta, sekä hyviä asiakaspalvelu- ja IT-taitoja.

Toimi sijoittuu vaativuusryhmään 502 (vähimmäispalkka 2598,45 €/kk + vuosisidonnainen palkanosa) ja siinä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Toimeen valittavan on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan ennen toimen vastaanottoa.

Toimi täytetään 2.11.2023 alkaen. Toivomme, että voisit aloittaa sijaisena jo aiemmin.

Hakemukset lähetetään osoitteeseen Suonenjoen seurakunta, Tapulikatu 2, 77600 Suonenjoki tai sähköpostilla: suonenjoen.srk@evl.fi. Hakemukset on toimitettava 17.10.2023 klo 15 mennessä.

Haastattelut toimistosihteerin toimeen ovat viikolla 42. Haastateltavat kutsutaan haastatteluun mahdollisimman pian hakuajan päätyttyä.

Lisätietoja antaa kirkkoherra Risto Huotari puh. 0400 195 308 ja talouspäällikkö Auli Soininen puh. 0400 195 303. Sähköpostiosoitteet ovat muotoa: etunimi.sukunimi@evl.fi.

2023-10-04 10:04:27.0