Koronaohje 21.2.2021 saakka

Itä-Suomen aluehallintoviraston ja piispan määräysten ja ohjeiden pohjalta Suonenjoen seurakunnassa toimitaan seuraavasti 21.2.2021 saakka:

1. Sunnuntain jumalanpalvelukset lähetetään facebookin kautta suoratoistona. Sen lisäksi jumalanpalveluksiin voi osallistua ennakkoilmoittautumisen perusteella. Jumalanpalvelukseen otetaan max 20 ihmistä. Sunnuntain jumalanpalvelusten klo 10 lisäksi helmikuussa vietetään viikkomessua keskiviikkoisin klo 18.00. Viikkomessuun voi myös osallistua ennakkoon ilmoittautumalla.

Ennakkoilmoittautuminen kirkkoherranvirastoon puh. 0400-195 301

1. Aikuisten kokoavaa toimintaa, pienten ryhmien osalta, pyritään jatkamaan. Seuraamme tilanteen kehittymistä.

1. Päiväkerhot, varhaisnuorten kerhot ja nuorten toiminta jatkavat normaalisti toimintaa. Perhekerhot toteutetaan facebook-haasteen kautta.

1. Kirkollisiin toimituksiin otetaan korkeintaan 20 henkilöä. Hautajaiset pyritään toimittamaan kaikissa tilanteissa. Toimituksissa tulee välttää pieniä tiloja (esimerkiksi kotikasteet) ja suosia väljiä tiloja (esimerkiksi kirkkotila) ja pientä osallistujajoukkoa. Muistotilaisuus on yksityistilaisuus. Vastuu yksityisen tilaisuuden toteutuksesta on sen järjestäjällä. Muistotilaisuuden voi järjestää seurakunnan tiloissa seurakuntakodin kahviossa ja salissa. Siellä osallistujia saa olla enintään 20 henkilöä. Maskisuositus, hygienia ja turvavälit on huomioitava.
  2. Kirkkoherranvirasto on kiinni. Asiointi puhelimella/ sähköpostilla.

6)   Seurakunnan työntekijät ovat tavoitettavissa puhelimitse tai sähköpostilla. Voit sopia  työntekijöiden kanssa myös henkilökohtaisen tapaamisajan. Työntekijät tekevät   pyydettäessä myös kotikäyntejä. Mahdollisuus myös yksityiseen ehtoolliseen.

Seuraa ilmoitteluamme paikallislehdessä, nettisivuilla ja facebookissa.

27.1 2021 Kirkkoherra Petteri Hämäläinen

2021-01-27 14:56:00.0