Huijausyrityksiä liikkeellä! Kauneimmat joululaulut 2020

Huom! Facebookissa järjestettäviin Kauneimmat Joululaulut -tilaisuuksiin on kohdistunut huijausyrityksiä. Kaikki Kauneimmat Joululaulut -tapahtumat ovat ilmaisia, eikä niiden katsomiseen koskaan pyydetä luottokorttitietoja tai rekisteröitymistä.

Perjantaina 11.12 klo klo 18 kauneimpia joululauluja kirkossa laulaa kirkkokuoro ja NAM ilman läsnäolevaa seurakuntaa. Tilaisuus on katsottavissa/ kuunneltavissa facebookin kautta. Voit laulaa kotona mukana!

Sunnuntaina 13.12.2020 klo 18 on Koko Suomen kauneimmat joululaulut tapahtuma Lähetysseuran YouTube-kanavalla ja Lähetysseuran ja Kauneimpien joululaulujen facebook-sivulla. Linkki löytyy tästä.

Voit auttaa osallistumalla Suomen Lähetysseuran kautta keräykseen, jolla tuetaan maailman heikoimmassa asemassa olevia lapsia. Ohje keräykseen osallistumisesta turvallisesti löytyy täältä.

2020-12-02 15:22:00.0