Koronaohje / seurakuntauutiset 3.12.2020

Itä-Suomen aluehallintoviraston ja piispan määräysten ja ohjeiden pohjalta Suonenjoen seurakunnassa toimitaan seuraavasti:

Kokoava toiminta on keskeytetty 1.1.2021 saakka. Jumalanpalvelukset lähetetään facebookin kautta suoratoistona. Kirkolliset toimitukset esim. hautaan siunaaminen ja kaste toteutetaan ja niihin voi osallistua korkeintaan 50 henkilöä. Maskisuositus, hygienia ja turvavälit on huomioitava.

Kaikki kauneimmat joululaulut –tilaisuudet aiemmin ilmoitetussa muodossa perutaan. Ruokakaupoista on noudettavissa Kauneimmat joululaulut –lauluvihkoja.

Lasten ja nuorten toiminta pyritään pitämään ennallaan, lukuunottamatta perhekerhoa. Seuraa ilmoitteluamme nettisivuilla ja facebookissa.

Seurakunnan työntekijät ovat tavoitettavissa puhelimitse tai sähköpostilla. Voit sopia työntekijöiden kanssa myös henkilökohtaisen tapaamisajan.

Su 6.12. Itsenäisyyspäivän juhlajumalanpalvelus  kirkossa  klo 10 / PH, AS, laulu Pertti Ruokola. Jumalanpalvelus ei ole yleisölle avoin, paikalla ovat vain jumalanpalveluksen toimittajat. Jumalanpalvelus lähetetään facebookin kautta. Partiolaisten soihtukulkue on peruttu.

Ti 8.12. EU-kassien jako vanhalla lukiolla klo 13.

Pe 11.12. Kauneimmat joululaulut klo 18 kirkosta vain suoratoistona facebookin kautta. Mukana kirkkokuoro ja NAM.

La 19.12 Joulumyyjäiset klo 10-12 (tilattujen tuotteiden nouto) toteutetaan vain ennakkotilausmyyntinä. Tilaukset ajalla 7-11.12 klo 9-15 virasto p.0400 195 301 tai Kaarina p. 0400 195 319 tai netti: nanna.vepsalainen@evl.fi. Tuoteluettelo netissä ja kaupoissa, lisätietoa puhelimitse.

Valoa kohden – joululehti on srk:n julkaisu. Lehti myynnissä Suonenjoen Kirjakaupassa 5 €/kpl.

Kastettu: Elia Johannes Juhani Huuskonen

Kuollut: Ilta Hilkka Lappalainen 92 v, Aino Helena Jäppinen 83 v, Heikki Olavi Huttunen 79 v, Lauri Olavi Jalkanen 71 v, Seppo Johannes Solehmainen 70 v.

2020-12-02 13:57:00.0