Saunaniemen leirikeskus

0400195301 Toimistosihteeri

0400195303 Talouspäällikkö

46

Saunaniemen leirikeskuksessa järjestetään rippileirejä, lisäksi leirejä ja  leiripäiviä erilaisille ryhmille.

Leirikeskuksen tilat

Leirikeskukseen kuuluu ruokalarakennus, sen yläpuolella oleva kappeli- ja hartaustila sekä yläkerran pari majoitushuonetta.

Majoitusrakennuksessa on tilaa 40 leiriläiselle. Ohjaajille on varattu kaksi, kahden hengen huonetta. Lisäksi majoitusrakennukseen kuuluu takkahuone, sali ja toimisto.

Pihamaalta löytyy sauna, laituri, nuotiopaikka ja lentopallokenttä.

Seurakunta vuokraa Saunaniemen leirikeskusta. Lisätietoa saat kirkkoherranvirastosta. Hinnaston löydät täältä.

Saunaniemen leirikeskus sijaitsee Koskeloveden rannalla, noin 13 kilometrin päässä Suonenjoen keskustasta. Saunaniemessä kokoontuvat kaiken ikäiset ihmiset. Siellä järjestetään leirejä niin lapsille, nuorille, rippikoululaisille kuin aikuisillekin.

Saunaniemen leirikeskus valmistui talkoovoimin kesällä 1955. Leirikeskuksen saneeraus- ja laajennustyöt tehtiin 1986. Tuolloin rakennettiin majoitusrakennus leirikeskuksen omista puista, jotka olivat kaatuneet keskuksen tontilta Manta-myrkyssä 1985.

Tiedustelut ja varaukset:

0400195301 Toimistosihteeri

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
Kahvila Kahvila
Lähes esteetön tila Lähes esteetön tila
wc wc
Kahviastiasto